21 Nisan 2014 Pazartesi

Çeyiz Alışverişi 2 - Beyaz Eşya :)


Burayı çok erteliyorum farkındayım. İnstagram öyle elimin altında öyle pratik ki çek yükle altına düşüncelerini yaz. Sorulara cevap ver. Birşeyler öğret, öğren. Fikir al, ver :) Yine instagramdan gelen sorulara bakarak yazmaya karar verdiğim nacizane bir yazı buda. İnsanlara kullandığım ve memnun olduğum ürünleri, eşyaları önermeye bayılıyorum. Kim sevmez ki ? Çokça sorulduğu için kullandığım beyaz eşyaları yazmaya karar verdim.Öncelikle ben baya Arçelikçiyim :) Bu zamana kadar (hey daha kaç aylık evlisinki demeyin anne evinden beri :) ) memnun kalmadığımız ürünü olmadı. O yüzden seve seve önerebilirim. Buyrunuz buzdolabından başlayalım :)

2486 CEI modelini kullanıyorum. İnox kendisi. Parmak izi hiç yapmıyor diyemem. Ama cam dışlı buzdolaplarından daha kullamışlı olduğuna eminim. Genişliğine vurulmuştum. Böyle sıkış tepiş dolap içleri beni mutsuz eder. Neyin nerede olduğunu açtığım anda görebilmeyilim. Selvi boyumada çok uygun diğer modeller 1,94 gibiyken bu minnoş dolap 1,82 boyunda :) Ayrıca buzluk kısmıda buzluğu üstte olanlara nazaran daha geniş. Bunlar benim için yeterli sebeplerdi. 




Buda iç görünümü :)




Gelelim bulaşık makinesine. Aslında bulaşık makinelerinin ankastre olmayanlarının içi süper geniş :( Ama mutfağımız yarı ankastre makineye uygun olduğu için mecburen onlar arasından seçtim ve çok kurcalamadan aldım bulaşık makinemi. Üç farklı programı var yetiyor da artıyor bile. Hiç bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Gayet memnunum. Kullanım kitapçığı iyi okunduğunda sorun çıkaracağını sanmıyorum.




Şimdi sırada ilk gördüğüm anda benim banyomda bundan başka çamaşır makinesi olamaz dediğim, in love serisinin, cici mi cici, şeker mi şeker makinesi vaaaaaaaar :) Her rengi ayrı güzel, hele vitrinlerde yan yana dizildiklerinde hepsini alıp eve getiresi geliyor insanın ama gönlüm pembe dedi tabiki :) Özelliklerinden de çok çok çok memnun olduğum bu çamaşır makinesini çok fena öneriyorum :) İnsanın banyoya girdiğinde içi açılıyor bence :)




Kahve ve Çay Makinesi ise olmazsa ne yapardım diye düşündüklerimden. Evlendik evleneli bir kez çaydanlıkta çay demlemedim. Hatta hiç çaydanlığım yoktu ama doğum günümde hediye geldi :) Ne olur ne olmaz diye bekliyor dolapta. Bütün mutfak eşyalarım gri olduğu için ikisinide gri aldım. ( kahve makinesinin kırmızı vaaar ilgililere duyrulur :) ) Kahve makinesi için söylenecek söz yok zaten. Annem ikilisini kullanıyor hatta sözümde kahveleri onun sayesinde yetiştirdik diyebilirim :) Her evde olmalı. Çeyiz faslını atlatan evlerde de olmalı. Hayat kurtarır :)





Arçelik in Love serisinin tost makinesinin çıkmasını bekliyordum. Bütün kataloglarda vardı ama henüz mağazalara gelmemişti. Tamda o sırada kayınvalidem tost makinesi hediye aldı. Gri olmasıda cabası :) Çokta memnunum.




Arçelik in Love El Blender setini de kesinlikle öneriyorum. Hem rondo, hem mikser, hem blender. Ayrı ayrı yer kaplamıyor ve kullanımı pek rahat. Gri değil ama napalım :)




Son olarak ütümü paylaşmalıyım. Bana çok sevdiğim ve seçimlerine güvendiğim birinden çeyiz hediyesi olarak geldi. Eğer eşiniz bankacıysa malesef kendisiyle baya haşır neşir oluyorsunuz :( Ve bana göre ütüyü resmen kolaylaştırıyor. 




Aklıma gelenler şimdilik bu kadar. Yazmamı istediğiniz şeyleri bana mail yoluyla belirtirseniz belki daha fazla yardımcı olabilirim :) Elektronik eşya birazda şans işidir unutmamak gerek :) Kullandığım ürünlerden memnun olmayanlarda muhakkak vardır. Başta da söylediğim gibi bunlar benim nacizane önerilerim. Dikkate almak isteyenlere faydam olursa ne mutlu. 

Sevgiler :)

8 yorum:

  1. merhaba, instagramda fotoğrafını paylaştığınız çiçekli renkli çay tabaklarını nereden aldınız? şimdiden çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine instagramdan @renklisiparis hesabından almıştım :)

      Sil
  2. merhaba bloğunuz çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. bulaşık ve çamaşır makinenizin kodlarını öğrenebilir miyim büşra hanım?

    YanıtlaSil
  4. Üstte yazılan beyaz eşyaların mutlaka çeyizlerinizde bulunması gerekiyor. Çok güzel tanıtımlar yazmışsınız paylaşım için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba utunuzun markasını soylermisiniz instagram sayfanizdada bulamadimda :(

    YanıtlaSil
  6. sayfanızı yeni gördüm paylaşımlarınız çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil