15 Temmuz 2014 Salı

Bir "www.Vaselila.com" varmış




Vaselila'nın adını aldığı bıcır bıcır iki kardeş. Abla (@vaselilabyalevsenol) özel sektörden bunalıp, kız kardeş (@vaselilabyaslitopal) ise Yıldız Teknik Makina Mühendisliğini bitirip ben 08:00 - 17:00 çalışamam deyince başlamışlar ne yapsak birlikte diye düşünmeye. Seyehati çok seven iki kardeş yurt dışından valizle getirdikleri cicileri dıdısı isterken dıdısının dıdısı da isteyince bunu parayla, şirket kurarak, vergi mükellefi olarak yapmaya karar vermişler. Böylelikle Vaselila ortaya çıkmış. Öğretmen emeklisi bir ailenin çocukları olan bu cici iki kız kardeş başarılarının hiçbir sermaye desteği olmaksızın kendi mücadeleleri ve çok çalışmalarının mükafatı olduğunun özellikle altını çiziyorlar. 




Her biri özenli ve fevkalade zevkli seçimler olan ürünlere bakmaya doyamadım. www.Vaselila.com a girdiğinizde seçilmiş çantaları, ayakkabıları, elbiseleri ve daha fazlasını gördüğünüzde ne demek istediğimi anlayacaksınız. 


 

 

Sizin için siteden birkaç fotoğraf çaldım :p

Bu güzel sandaletleri de bana harika bir hediye paketiyle göndermiş Vaselila ailesi :) Fotoğrafını gördüğümde ağır, sert ve rahatsız olabileceklerini düşünmüştüm ama inanılmaz hafif, yumuş yumuş ve kaliteli. Bütün yaz ayağımda olacakları garanti :)




Önlerindeki bu uzun yolda kendilerine başarılar diliyor ve tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Zaman ayırıp okududuğunuz içinde size :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder